מה קידום אתרים מקצועי יכול לעשות לאתר שלך?

קידום אתרים מקצועי הוא הדרך היחידה לבלוט ביער האינטרנט

מנהלים בכירים וזוטרים כאחד, עומדים כל יום מול השאלה כיצד ניתן לייעל את החברה שלהם. בין היתר, הם שואלים עצמם האם להשקיע באתר האינטרנט שלהם על ידי קידום אתרים מקצועי, או אולי להפנות את המשאבים לכיוונים אחרים. האמת היא שהחשיבות של קידום אתרים מקצועי עצומה, והוכחות לכך ניתן למצוא בכל אתר גדול בעולם שגם למד לעבוד בצורה מודרנית ורווחית. למעשה, קידום אתרים מקצועי יכול לעשות לאתר אינטרנט מה שפרסום בטלוויזיה יכול לעשות לבוטיק פלאפל: לפתוח בפניו עולם שלם של לקוחות חדשים.

רלוונטי לכל חברה, מכל סוג

הסיבה בגינה קידום אתרים הוא תהליך חשוב כל כך, קשורה לתלות הרבה שפיתחו לקוחות מכל התחומים באינטרנט, ובעיקר במנועי החיפוש. ללא קידום אתרים מקצועי לא תהיה מסוגלת שום חברה לבלוט אל מול המתחרים, ובכך גם תמנע עצמה מהגדלת בסיס הרווחים. בנוסף, בניגוד למה שנהוג לחשוב, קידום אתרים מקצועי אינו חשוב רק לחברות מתחום ההיי טק. גם שירות הובלות, מוסכים או אפילו גננים זקוקים לנוכחות באינטרנט על מנת להצליח. קידום אתרים מקצועי עושה עבורם את העבודה, ומבטיח שאפילו בשתיים לפנות בוקר הם יישארו זמינים ללקוחות פוטנציאליים. קידום אתרים מקצועי אמנם מצריך השקעה וסבלנות, אך הוא כרטיס הכניסה של עסקים אל המאה העשרים ואחת.

גם אתרים אינפורמטיביים זקוקים לקידום

כיום כבר יודע כל מנהל, שכיר או עצמאי כי חברה זקוקה לאתר אינטרנט. בין אם מדובר באתר שיווקי או אינפורמטיבי, החשיבות של האתר עבור הלקוחות היא עצומה, כי מבחינתם מי שאין לו אתר פשוט לא קיים. קידום אתרים מקצועי שם את הדגש בדיוק בנקודה הזו, ומבטיח הפניית משאבים לטובת שיפור הנוכחות של האתר מול החברות האחרות. חשוב גם לזכור, כי ללא קידום אתרים מקצועי, השקעה כספית שנעשית בפיתוח האתר יכולה לרדת לטמיון. פתיחת אתר או ניסיון להחזיק אתר בולט בעולם האינטרנט המשתנה ללא קידום אתרים שוות ערך לפתיחת מסעדה ללא שלט או תפריט.

גולשים = לקוחות - ולקוחות = רווחים

הדבר החשוב ביותר לכל אתר אינטרנט הוא להביא אליו גולשים, ותהליך קידום אתרים מקצועי הוא הדרך היחידה לעשות זאת. במילים אחרות, גם אם האתר עצמו הוא רק תשתית לפנייה אל חברה מסוימת – הוא חייב גולשים כדי להפוך אותם ללקוחות. ניסיון של אנשי מקצוע שמבצעים קידום אתרים חיוני להצלחת האתר והחברה, ומוטב מוקדם ממאוחר. בין היתר, נמדדת ההצלחה של קידום אתרים מקצועי בסבלנות המושקעת, ובאופן בו מועבר המידע ללקוחות מבחינת הגדרת מטרות, גרף ההתקדמות ותוצאות בשטח.