בניית קישורים לקידום אתרים מקצועי חלק 1

מנועי חיפוש כרגע מתחשבים בדפוס הקישורים לאתרים נכנסים כרלוונטי ביותר. מי מקשר אליך ואיך הם מקשרים אליך מאוד קובע איפה האתר שלך ידורג לביטויים תחרותיים בשאלות מנועי חיפוש לקידום אתרים מקצועי.

טקסט בקישורים נכנסים.

 

איזה קישורים הם טובים?

אם אתה מקשר לאתר של קידום אתרים מקצועי, קישור עם המילים קידום אתרים מקצועי או קידום אתרים הוא בעל ערך רב יותר מקישור עם טקסט שאומר אתר אחר. הערכת הטקסט בקישורים, בנוסף עם מי מקשר ומאיפה, היא הדרך של מנוע החיפוש לתת פידבק ממקורות חיצוניים.

כרגע ניתוח ניתוחי קישורים היא הדרך היעילה ביותר לקבוע את איכות דף האינטרנט.

 

כמה חזק הטקסט על הקישור?

קישורי טקסט יכולים לקבוע במידה רבה את מיקום דף האינטרנט בקידום אתרים מקצועי. גם אם הנושא בדף לא דומה לנושא על טקסט הקישורים הנכנסים, הם יכולים להטות את הנושא.

איך לא להעביר אתר אינטרנט

אם הייתי עושה זאת עם אתר של לקוח, היה צריך לירות בי. שיניתי את ה dns והעברתי את אחד האתרים בערך באותו זמן. ה dns השתנה במהירות, אבל לקח זמן עד שראו את האתר באינטרנט. באותו זמן גוגל סרק את האתר, כשלא היה אתר ברשת.

אז אל תחזרו אל הטעות שביצעתי – הדרך הנכונה להעביר אתר הוא לבנות אתר חדש, ורק אז להפנות את ה dns למיקום החדש, ואז להוריד את האתר הישן לאחר מספר ימים או שבועות לביצוע קידום אתרים מקצועי.

 

מהימנות מול טקסט על הקישורים

בעבר דובר על חשיבות הטקסט על הקישורים הנכנסים. בשעה שטקסט על הקישורים עדין חשוב, אבל היום חשוב יותר גיל הדומיין של האתרים שמקשרים אליכם ומהימנות הקישורים.

קישור איכותי מאתר מהימן שאין בו את הטקסט על הקישור כמו שאתה רוצה, חשוב הרבה יותר מקישור מאתר ממוצע או בעל איכות נמוכה שיש בו את מילות המפתח בקישורים.

גם אם אתה מקבל קישור איכותי המצביע על חלק אחר באתר שלך זה עדיין יעלה את הרלוונטיות הכללית של האתר והמהימנות של כל עמוד באתר.

 

כותרת אתר ומאמר כקווים מנחים לטקסט על קישורים

אנשים רבים מפנים דברים ע"י שמם הרשמי. לכן, אם אתה כותב מאמרים שיש בהם את מילות המפתח בכותרת המאמרים, אז אנשים רבים יקשרו אליך עם הטקסט של כותרת המאמר.

אם אתה כותב מידע עם כוונה להפיץ אז שים לב כי אתה כותב מאמר איכותי ולא מאמר כדי שיקשרו אליו. אתה יכול תמיד לשנות את כותרת המאמר אחרי שאנשים קשרו אליך.